noční stolek Pascal

Chcete-li začít s programováním, je máte v ruce správnou knihu. Je určena naprostým začátečníkům, kteří sice umějí pracovat s počítačem, ale nikdy neprogramovali. Najdete v ní kurs programovacího jazyka Pascal, který navrhl prof. N. Wirth speciálně pro výuku programování, ale v němž byla napsána řada běžně používaných aplikací. Na začátku si vysvětlíme... Více

Porovnat ceny  od 209  v 5 obchodech

Popis zboží noční stolek Pascal

Chcete-li začít s programováním, je máte v ruce správnou knihu. Je určena naprostým začátečníkům, kteří sice umějí pracovat s počítačem, ale nikdy neprogramovali. Najdete v ní kurs programovacího jazyka Pascal, který navrhl prof. N. Wirth speciálně pro výuku programování, ale v němž byla napsána řada běžně používaných aplikací. Na začátku si vysvětlíme několik nezbytných pojmů a pak už napíšeme první program. Naučíme se, jak ho přeložit, jak ho spustit a jak ho ladit – tedy jak v něm hledat a odstraňovat chyby. Postupně se seznámíme se všemi základními konstrukcemi jazyka Pascal, jako jsou příkazy, datové typy, podprogramy apod. Dostaneme se i k základům objektově orientovaného programování, bez něhož bychom se nemohli pustit do vytváření grafického uživatelského rozhraní („oken“). Přitom napíšeme několik jednoduchých, ale užitečných programů.

noční stolek Pascal

Další popis produktu noční stolek Pascal

Chcete-li začít s programováním, máte v ruce správnou knihu. Je určena naprostým začátečníkům, kteří sice umějí pracovat s počítačem, ale nikdy neprogramovali. Najdete v ní kurs programovacího jazyka Pascal, který navrhl prof. N. Wirth speciálně pro výuku programování, ale v němž byla napsána řada běžně používaných aplikací. Na začátku si vysvětlíme několik nezbytných pojmů a pak už napíšeme první program. Naučíme se, jak ho přeložit, jak ho spustit a jak ho ladit — tedy jak v něm hledat a odstraňovat chyby. Postupně se seznámíme se všemi základními konstrukcemi jazyka Pascal, jako jsou příkazy, datové typy, podprogramy apod. Dostaneme se i k základům objektově orientovaného programování, bez něhož bychom se nemohli pustit do vytváření grafického uživatelského rozhraní („oken“). Přitom napíšeme několik jednoduchých, ale užitečných programů.