Gleiser Marcelo Trhlina ve stvoření světa 2012

Porovnat ceny  od 275  v 7 obchodech

Popis zboží Gleiser Marcelo Trhlina ve stvoření světa 2012

Tato kniha byla napsána pro každého, koho zajímá, jak podivuhodné vědecké objevy ovlivňují náš pohled na svět a pomáhají utvářet naši kulturu. Co když tu opravdu jsme pouhou náhodou, vznikli jsme vzácnou a zřídkavou shodou okolností? Mělo by ubírat na vznešenosti lidství, že nejsme součástí velkého plánu Stvoření? Měli bychom tedy ustat v našem úsilí o pochopení vesmíru? Marcelo Gleiser se pokusí ukázat, že nikoli.

Gleiser Marcelo Trhlina ve stvoření světa 2012

Marcelo Gleiser (* 1959) je profesor přírodních věd, fyziky a astronomie na Dartmouth College. Je autorem více než 80 vědeckých prací a tří populárně-naučných knih v angličtině. V rodné Brazílii - vyrostl na břehu nádherné pláže Copacabana - kde je občas srovnáván s Carlem Saganem, publikoval 10 knih, včetně historického románu o životě Johannese Keplera. Hlavními tématy jeho výzkumu jsou otázky o původu vesmíru, hmoty a života. Pokud zrovna nebádá a nevyučuje, rád muškaří na divokých řekách ve Vermontu a New Hampshiru.

Další popis produktu Gleiser Marcelo Trhlina ve stvoření světa 2012

Gleiser Marcelo. Tato kniha byla napsána pro každého, koho zajímá, jak podivuhodné vědecké objevy ovlivňují náš pohled na svět a pomáhají utvářet naši kulturu.